شماره حساب ها :
چه عطری برای چه فصلی مناسب است

انتخاب عطری مناسب که رایحه ی شما را از دیگران متمایز کند

درهنگام انتخاب یک عطر به جز سلیقه ی شخصی تان چیزهای دیگری نیز هستند که باید به آن ها توجه کنید. یکی از آن ها تغییر فصول است. شما احتمالا می دانید که دما تاثیر قابل ملاحظه ای  روی نحوه ی درک  بوی عطرها دارد. برای مثال آب و هوای گرم رایحه ی نوت های عطر را تشدید می کند، در صورتی که در هوای سرد عطرها کمتر تبخیر می شوند و بنابراین بوی ملایم تری در هوا پخش می کنند. بنابراین بسیار مهم است که هنگام خرید به عطر مناسب هر فصل توجه کنید. البته برخی عطرها نیز هستند که برای تمام فصول مناسب هستند.

 فصل بهار

خانواده عطر: رایحه ی برگ های سبز

بهار زمان طراوات و تازگی، پاکی، شادابی و شکوفه ی گل هاست. در فصل بهار دمای هوا شروع به گرم شدن می کند، شما نیز با این افزایش دما شاداب تر و با نشاط تر می شوید. پس چه بهتر که این احساس شور و نشاط تان را با انتخاب عطری مناسب تقویت کنید. عطری که مناسب بهار است رایحه خنک، تازه و ملایم دارد. مثل رایحه نعناع، ریحان، شکوفه پرتقال و…

فصل تابستان

خانواده عطر: رایحه ی گل ها

تابستان فصل میوه های رسیده، تعطیلات و هوای گرم است. فصلی که با دریا و  شب های بلند و گرمش در ذهن ما تداعی می شود. در تابستان از عطرهایی با رایحه ی تازه تر و خنک تر (که به بهترین شکل با هوای داغ تابستان در تضاد است) استفاده کنید.  عطرهای تابستانی باید به آرامی اسپری شوند چرا که به دلیل دمای بالای هوا رایحه آن ها شدید است. نوت های مشهور تابستانی عبارتند از: رایحه ترنج، گل رز، یاسمن، گل حساسه، شکوفه های پرتقال و…

فصل پاییز

خانواده عطر: رایحه ی چوب

با شروع پاییز هوا شروع به خنک شدن می کند و فصلی است که به دور از هیاهوهای تابسته و گرمای آن است. این فصل با خودش آرامشی به ارمغان می آورد که ما را برای هوای سردتر و جشن های پایان سال آماده می کند. درست هنگامی که در فصل پاییز از پارکی با برگ های باران خورده عبور می کنید بوی چوب درختان برای شما لذت بخش است. مناسب ترین عطر برای این فصل چه برای خانم ها و چه برای آقایان عطرهای با رایحه ی چوب است که به خوبی با حال و هوای این فصل همخوانی دارد.

فصل زمستان

خانواده عطر: رایحه ی شرقی

فصل زمستان فصلی است که بعضی ها عاشق آن هستند و بعضی ها هم از آن نفرت دارند. چه از زمستان خوشتان بیاید یا نه این فصل بهترین فصل برای عطرهاست. زیرا به دلیل دمای هوای پایین ملکول های عطر کمتر تبخیر می شوند وبنابراین بوی عطر در زمستان ثبات و دوام بیشتری دارد.در زمستان نیز مثل تابستان از عطری باید استفاده کرد که در تضاد فضای پیرامون مان است. برای همین عطرهای شرقی که رایحه های گرم و شدید دارند بهترین گزینه هستند.از آنجا که در فصل زمستان مولکول‌هاقی ترکیبات الکلی فرار نبوده و تا حدودی ساکن و بی‌حرکت هستند، بنابراین معمولا در فصول سرد سال عطرها از ثبات بیشتری برخوردار خواهند بود.مناسب ترین نوت ها برای زمستان نوت های وانیل، دارچین، دانه بخور، عنبر، ادویه جات و… است.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات